Przejdź do głównej zawartości

Czyszczenie kierownicy zestawem Colourlock strong (Honda Civic UFO)

Mała fotorelacja z czyszczenia kierownicy w moim aucie. Skóra na kierownicy nigdy nie była w odpowiedni sposób wyczyszczona i zaimpregnowana. Przetarcie jej wilgotną mikrofibrą czy nawet z niewielką zawartością APC nie przynosiło zadowalających rezultatów. Skóra była błyszcząca i klejąco-tłusta w dotyku. Zestaw od firmy Colourlock poradził sobie idealnie. Poniżej porcja zdjęć.

Kierownica przed czyszczeniem:
 Doskonale widać nienaturalny połysk na skórze.
Zestaw, który został użyty do czyszczenia:
Deska rozdzielcza zabezpieczona przed zachlapaniem:
I czyścimy:

Lewa strona po czyszczeniu prawa przed:
Tyle brudu zebrała mikrofibra z całej kierownicy 😖
Efekty przed i po czyszczeniu:







Po czyszczeniu i odczekaniu kilku godzin skóra została zaimpregnowana dedykowanym środkiem z zestawu. Finalny wygląd się nie zmienił, po czyszczeniu skóra jest miękka matowa i przyjemna w dotyku. Wszystkim posiadającym skórzane elementy w samochodzie polecam wykonać takie czyszczenie i konserwację.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cieknący dach Honda Jazz

Zamieszczam kilka zdjęć z naprawy cieknącego dachu w Hondzie Jazz (2002). W pojeździe pod wykładziną bagażnika w miejscu gdzie znajduje się koło zapasowe zaczęła zbierać się woda, co poskutkowało nieprzyjemnym zapachem wewnątrz pojazdu. Szybki research internetowy i okazuje się, że to znana przypadłość tego modelu. Pękła poliuretanowa masa uszczelniająca na łączeniu dachu z nadkolem. Do naprawy użyję masy Novol Gravit 630 strona produktu . Zabieramy się do roboty. Miejsce pęknięcia zaznaczone czerwoną strzałką: Tak wygląda miejsce pęknięcia pod listwą ozdobną dachu:  Stara masa została ostrożnie usunięta (niestety nie udało się uniknąć kilku głębszych zadrapań): Tak wygląda po zaklejeniu:  Poziom estetyczny trochę kuleje 😋, ale operacja zakończyła się sukcesem. Woda nie cieknie do wnętrza pojazdu.

Reflektory przednie. Skoda Fabia

Drugie w życiu podejście do reflektorów przednich. Zmęczone lampy w mocno eksploatowanej skodzinie.  Papiery ścierne od 1000 do 2500. Cutting i polish maszyną DA padem z mikrofibry oraz gąbkowym, pasty Koch Chemie. Stan korekty oceniam na 95%